ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΡΩΜΕ;

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να βρουν την τέλεια διατροφή. Αυτό που θα τους κάνει υγιείς, ενεργοποιημένους και χαρούμενους. Δυστυχώς δεν υπάρχει «τέλεια διατροφή». Είμαστε όλοι μοναδικοί και έχουμε διαφορετικές διατροφικές ανάγκες.

Η τέλεια διατροφή σας μπορεί να βρεθεί μόνο ακούγοντας το σώμα σας και επιλέγοντας τρόφιμα που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά σε κάθε εποχή της ζωής. Λέγοντας τα παραπάνω, αντί να εμμένουμε σε θερμίδες, υδατάνθρακες ή λίπος, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό να εστιάζουμε στην ποιότητα των τροφίμων.

Ανεξάρτητα από το τι φαγητό τρώτε, επιλέξτε την υψηλότερης ποιότητας έκδοση του διαθέσιμου φαγητού. Κάποια ελβετική, βιολογική, 85% μαύρη σοκολάτα θα έχει πολύ διαφορετική επίδραση στο σώμα σας από μια μπάρα σοκολάτας γεμάτη με μπισκότα και καραμέλα.

Οδηγίες που μας βοηθούν να ξεχωρίσουμε το φαγητό καλής ποιότητας:

1. Τα τοπικά προϊόντα είναι πάντα πιο υγιεινά από τα προϊόντα που αποστέλλονται. Πολλά εισαγόμενα τρόφιμα μαζεύονται πριν ωριμάσουν και παραδίδονται εβδομάδες μετά. Όσο μακρύτερα τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν αποκοπεί από την πηγή ζωής τους, τόσο λιγότερα θρεπτικά συστατικά περιέχουν.

2. Με πραγματικά συστατικά – Εάν δεν μπορείτε να προφέρετε ένα συστατικό ή δεν είστε σίγουροι τι είναι, πιθανώς δεν είναι ένα πραγματικό συστατικό. Ένα τέλειο παράδειγμα είναι η «φυσική γεύση». Ακούγεται καλό, αλλά ξέρετε τι είναι; Μπορεί να εκπλαγείτε όταν γνωρίζετε ότι αυτά τα φυσικά αρώματα είναι συνήθως τεχνητά πρόσθετα που είναι εξαιρετικά εθιστικά και νευρολογικά τοξικά.

3. Εποχιακά- Η εποχιακή τροφή έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά από τα τρόφιμα που καλλιεργούνται τεχνητά εκτός εποχής. Αγοράζοντας εποχιακά τρόφιμα συνήθως σημαίνει ότι η γεύση θα είναι πολύ καλύτερη και τα φρούτα και τα λαχανικά σας θα είναι λιγότερο ακριβά.

4. Φρεσκομαγειρεμένο – Επιλέξτε φαγητό που να έχει μαγειρευτεί ακριβώς πριν την κατανάλωσή του. Όσο πιο μακρυά βρίσκεται η παραγωγή ενός φαγητού από την κατανάλωσή του τόσο πιο πιθανό είναι το φαγητό αυτό να περιέχει συντηρητικά ή αλλοιώσεις.